روغن ها

روغن آووکادو

oil Castor | دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

روغن آووکادو

تغذیه عمومیAvocado Oil for Sale | High Heat Cooking Oil | Primal Kitchen

اگرچه بسیاری از روغن ها در پخت و پز شما جایگاهی دارند ، اما یکی از آنها وجود دارد که من شخصاً از آن استفاده می کنم و همیشه در دستم است. این طعم سبک ، غنی از طعم ، چربی های اشباع کم و چربی های اشباع نشده تک نیست.

این چه روغن شگفت انگیزی است که من خیلی زیاد از آن صحبت می کنم؟

سلام به روغن آووکادو.

این روغن سالم و مورد علاقه من جدید است و در حال حاضر غذاهای سالم بی شماری را می خورم. روغن آووکادو بسیار پرکاربرد است ، و برای نشان دادن روشهای مختلف استفاده از آن ، من لیستی از 20 کاربرد ، نکته و ترفند مختلف برای آزمایش شما تهیه کرده ام.

فهرست مطالب
کره را جایگزین کنید
1. در پخت
2. بیش از ذرت بو داده
3. روی نان تست پخش کنید
جایگزین روغن پخت و پز
4. روغن نارگیل
5. روغن زیتون فوق العاده ویرجین
پانسمان و چاشنی
6. سس سالاد
7. مایو
8. آئولی ادویه دار
9. روغن دم کرده گیاه
پخت و پز
10. تعویض تخم مرغ
11. ماریناد مخصوص کباب کردن
12. سبزیجات کبابی
13. سرخ کنید
14. با Light Meats جفت شوید
به عنوان یک قطره چکه استفاده کنید.
15. بیش از پیتزا
16. سالاد میوه
17. سوپ ها
برای پوست شما
18. آسیب دیدگی خورشید را کاهش دهید
19. تهویه مطبوع
20. درمان پوست سر خشک
کره را جایگزین کن

1. در پخت100% Pure Avocado Oil - 5 Gallon Pail

اگر مثل من یک نانوای آگاه از سلامتی هستید ، احتمالاً همیشه در جستجوی جایگزین های سالم تری هستید تا دسرهای منحط را کمتر گناه کنید.

اینگونه بود که من برای اولین بار در مورد روغن آووکادو اطلاعات کسب کردم.

هنگامی که یک دستورالعمل به دنبال کره است ، شما می توانید چوب زرد جامد روغن آووکادو را بدون از بین بردن بافت یا طعم غذای خود تغییر دهید. در حقیقت ، حتی ممکن است دریابید که دستورهای غذایی مورد علاقه شما بدون کره طعم بهتری دارند.

تصمیم گرفتم این تعویض کره را یک گام جلوتر بردارم - و خوشحالم که این کار را کردم.

2. بیش از ذرت بو داده

کاسه ذرت بو داده هنگامی که من این ولع مصرف چیپس سیب زمینی را پیدا کردم ، دوست دارم به دنبال ذرت بو داده ام.

اما ، من اکنون فقط هسته های کامل آن را خریداری می کنم و خودم پاپ کورن را می پزم و چاشنی می کنم. جالب است و به شما اجازه می دهد مطمئن شوید که ذرت بو داده کمی دوستانه تر است.

آنجاست که روغن آووکادو وارد می شود.

این غنی است ، طعم کره به من طعم کافی می دهد بنابراین احساس نمی کنم چیزهای خوبی را از دست می دهم ، اما استفاده از روغن آووکادو اهداف سلامتی من را کنترل می کند.

من باید به شما هشدار دهم که مقدار کمی از روغن آووکادو کمک زیادی می کند. به هر حال ، این هنوز هم یک روغن غنی از چربی است ، البته چربی های سالم ، اما با این وجود چربی است.

3. روی نان تست پخش کنید

روغن آووکادو می تواند جایگزینی عالی برای کارهای روزمره مانند نان تست باشد.

به جای انباشتن روی کره های کره یا مربا های با طعم میوه ، با یک طرف تخم مرغ کمی روغن آووکادو روی نان تست ام می پزم و فقط در عرض چند دقیقه صبحانه سالم می خورم.

اگر برای صبحانه چیز شیرین تری می خواهم ، روغن را روی نان تست می پاشم و مقداری دارچین می پاشم.

مشابه کره ، روغن آووکادو نیز یک تعویض مناسب برای روغن نارگیل و روغن زیتون بسیار بکر است.


 
جایگزین روغن پخت و پز

4. روغن نارگیل

همانطور که من روغن نارگیل را دوست دارم ، همیشه احساس می کنم که طعم نارگیل قوی در هر جایی که بپزم ، نفوذ می کند.

گاهی اوقات این می تواند یک روش خوب برای بالا بردن یک دستورالعمل باشد ، اما در بعضی مواقع فقط یک بعد عجیب اضافه می کند که همیشه با سایر طعم های غذای من مناسب نیست.

با جایگزینی روغن آووکادو در دستورالعمل هایی که نیاز به روغن نارگیل دارند ، من می توانم بدون تغییر در طعم و مزه ، قلب را برای سلامتی خود حفظ کنم.

روغن آووکادو همچنین به عنوان جایگزینی برای روغن زیتون بسیار بکر عمل می کند.

5. روغن زیتون فوق العاده ویرجین

پختن روغن آووکادوGood Health® Avocado Oil Kettle Chips Healthy, Sea Salt – Utz Quality Foods
مانند روغن زیتون ، روغن آووکادو سرشار از چربی اشباع نشده است و تقریباً در هر چیزی می تواند به عنوان جایگزین روغن زیتون استفاده شود.

6. سس سالاد

سس روغنی روغن آووکادو vinaigrette بالزامیک یکی از سس های سالاد مورد علاقه من است. با این حال ، گاهی اوقات طعم یک روغن خوب و سرکه را می خورم.

وقتی این هوس ها به وجود می آید ، من به جای روغن زیتون بسیار بکر به روغن آووکادو روی می آورم. دیگر نمی توانستم آن را دوست داشته باشم.

این عطر و طعم بالزامیک ترش را متعادل می کند و به نظر من بسیار سبک و خوشمزه است.

7. مایو

من سعی کردم آووکادو کامل را جایگزین سس مایونز کنم ، اگرچه از نظر فنی کارساز است ، اما من طعم و مزه این دستورالعمل Paleo mayo را ترجیح می دهم ، که اتفاقاً خواستار روغن آووکادو است.

بسیاری از دستورالعمل های Paleo mayo که پیدا کرده ام نیاز به استفاده از امولسیون کننده دارند و با مخلوط کن به خوبی کار نمی کنند. این می تواند یک دردسر کامل باشد ، بنابراین اکنون من فقط از دستورالعمل زیر از Nom Nom Paleo استفاده می کنم ، بسیار ساده تر است.

برای این دستور به مخلوط کن نیازی نخواهید داشت ، اما با این وجود همان بافت مایوی کرمی را که برای آن سنگین هستید ، خواهید داشت.

مواد زیر را در یک کاسه ترکیب کنید:

1 زرده تخم مرغ بزرگ
¼ قاشق چای خوری نمک
¼ قاشق چای خوری خردل دیژون
1 لیوان قاشق چای خوری آب لیمو (من فقط از آب لیموی تازه فشرده شده استفاده می کنم)
در مرحله بعدی ، به آرامی ¾ فنجان روغن آووکادو را اضافه کنید در حالی که مرتب مرتب می شوید.

وقتی فهمیدم این سس مایونز روغنی آووکادو چقدر آسان و خوشمزه است ، تصمیم گرفتم یک قدم جلوتر بروم و با تهیه یک سس غوطه وری از اوئولی خلاقیت پیدا کنم.

8. آئولی ادویه دار

از آنجا که این بسیار ساده است ، به دستور العمل آئولی Avocado Amore به عنوان یک نقطه شروع خوب سوگند یاد می کنم. احتمالاً بیشتر مواد تازه در دست دارید و اگر ندارید ، تهیه آنها در سفر بعدی خرید آسان است.
آنچه شما نیاز دارید در اینجا است:

1 آووکادو
1 حبه سیر
2 قاشق چایخوری آب لیمو
یک مشت برگ ریحان
نمک و فلفل
⅛ فنجان روغن آووکادو
همه مواد را به جز روغن آووکادو با هم مخلوط کنید. دقیقاً مانند دستور سس مایونز ، روغن را به آرامی به مخلوط مخلوط شده اضافه کنید تا به یک بافت خامه ای برسید.

تقریباً هر چیزی را می توانید در این سس خوشمزه فرو کنید. همچنین در صورت نیاز به تهیه مقداری زودتر از زمان مناسب ، آن را به مدت چند روز در یخچال نگه می دارد.

برای یک سس غوطه وری راحت تر ، باید سعی کنید روغن آووکادو خود را با گیاهان تزریق کنید.

9. روغن دم کرده گیاه

در اینجا ساده ترین مخلوط روغن دم کرده گیاه وجود دارد:

کمی سرکه بالزامیک را با روغن آووکادو ، گیاهان خشک ایتالیایی مانند پونه کوهی و ریحان ترکیب کرده و با مقداری فلفل سیاه تازه ترک خورده کار را تمام کنید.

نان پوسته ای خود را به این روغن آغشته کنید یا آن را روی یک قطعه خوب ماهی کبابی بپاشید.

آیا می دانید می توانید روغن آووکادو را برای تخم مرغ در غذاهای پخته و پخته شده نیز تعویض کنید؟

پخت و پز

10. تعویض تخم مرغ5 Benefits of Avocado Oil | John Frieda

تخم مرغ مرغ خرد شده را تعویض می کند اگر غذای سرخ شده لذت گناه شما باشد ، این تعویض برای شما معجزه می کند.

بگذارید بگوییم شما مرغ سوخاری را دوست دارید. به جای اینکه مرغ خود را قبل از سرخ کردن در یک تخم مرغ ، آرد یا آرد سوخاری آغشته کنید ، می توانید به جای آن از این گزینه سالم استفاده کنید.

ابتدا مرغ خود را در روغن آووکادو آغشته کنید. سپس مرغ را در آرد سوخاری بغلتانید و در فر بپزید. با پخت مرغ به جای سرخ کردن ، به اندازه کافی روغن مصرف نخواهید کرد ، اما همچنان آن طعم مرغ ترد را خواهید داشت.

البته ، شما همیشه می توانید آرد سوخاری را بریزید و از روغن آووکادو به عنوان ماریناد استفاده کنید.

با تشکر از این واقعیت که روغن آووکادو در برابر گرمای زیاد مقاومت می کند ، برای کباب کردن ، سرخ کردن یا تفت دادن مناسب است.

11. ماریناد مخصوص کباب کردن

گوشت قرمز کبابی تا زمانی که از ماریناد مناسب استفاده نکنید ، کباب کردن در دمای بالا می تواند گوشت شما را خشک و بی مزه کند.

با استفاده از روغنی که می تواند گرما را تحمل کند ، شام کبابی خوشمزه شما رطوبت خود را حفظ می کند در حالی که عطر و طعم کره ای از روغن آووکادو را جذب می کند.

قبل از کباب کردن ، مقداری غذای دریایی یا مرغ تازه در کیسه Ziploc با مقداری روغن آووکادو و ادویه جات می چسبانم. من اجازه می دهم این کودک برای حدود دو ساعت در یخچال و فریزر مارینا شود. مطمئناً ، اگر وقت کافی ندارید حتی 5-10 دقیقه هم بگذارید می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

بعد از مرین شدن گوشت ، تنها کاری که باید انجام دهم این است که گوشت را کبابی کنم ، باقیمانده ماریناد روغن را دور بریزم و بفهمم چه سبزیجاتی را باید در کنار غذای جالب توجهم سرو کنم.

12. سبزیجات کبابی

سبزیجات کبابی گوشت ها تنها غذایی نیستند که طعم بهتر کباب پز با روغن آووکادو را دارند.

هیچ چیزی بهتر از پاشیدن روغن آووکادو به طور مستقیم روی سبزیجات کبابی نیست.

13. سرخ کنید

سرخ کردن گیاهی وقتی برای اولین بار طرز تهیه سرخ کردن را آموختم ، به من گفتند که از روغن بادام زمینی استفاده کنم زیرا این روغن همچنین می تواند در برابر حرارت زیاد مقاومت کند.

حالا که من فهمیدم روغن آووکادو با حرارت زیاد مواد غذایی خوب کار می کند و طعم کره ای غنی دارد ، این تنها روغنی است که برای آنها استفاده می کنم.

همانطور که من عاشق سرخ کردن هستم ، این می تواند یک دردسر برای مقابله با یک ووک بزرگ و همه پاکسازی ها باشد. وقتی فقط شام را برای دو نفر آماده می کنم ، ترجیح می دهم گوشت خود را بریزم

روغن آووکادو در هنگام سایش تابه نیز به خوبی کار می کند.

14. با Light Meats جفت شوید

غذای سبک ماهی تابه سرخ شده از آنجا که روغن آووکادو روغن مزه سبک تری است ، من دوست دارم آن را با گوشت مانند مرغ و ماهی سفید مانند تیلاپیا یا گوش ماهی جفت کنم.

من هر دو طرف گوشت را تفت می دهم بنابراین در خارج رنگ آن قهوه ای طلایی یا روشن است و داخل آن طعم کره خوشمزه ای دارد.

این روش به من احساس خوردن سس کره ای غنی و بدون چربی اضافی را می دهد.

آخرین راهی که من از روغن آووکادو استفاده می کنم به صورت قطره قطره قطره قطره روی پیتزا ، نان ، میوه و سوپ است.

به عنوان یک قطره چکه استفاده کنید.

15. بیش از پیتزا

وقتی می گویم که دوست دارم روغن آووکادو را روی پیتزا بپاشم ، من به یک پیتزای معمولی و بسیار چرب استفاده نمی کنم. اگر می خواهید یک پیتزای سبک تر بخورید ، یک نان پهن بردارید و آن را با سیر تازه ، یک نم نم موزارلا بدون چربی و یک قطره قطره چکه روغن آووکادو پر کنید.

عطر و طعم کاملا خوب ترکیب شده و اشتیاق من به پیتزا را برطرف می کند بدون اینکه رژیم غذایی سالم من را از بین ببرد.

16. سالاد میوهAvocado Oil | Artisan Avocado Oils | Organic Avocado

سالاد میوه ممکن است از خود بپرسید ، "چرا کسی روی میوه روغن پاشیده است؟"

اما به این یکی اعتماد کن نم نم بارانی از روغن آووکادو روی میوه چیز خوشمزه ای نیست.

میوه سنتی را از سالاد میوه استاندارد خود در اینجا رها کنید و به میوه های شیرین آمیخته با عناصر شور بچسبید. شیرینی موجود در میوه با روغن آووکادو به طرز مطبوعی تکمیل می شود.

این سالاد میوه مورد علاقه من است:

هندوانه و پنیر فتا کم چرب را روی یک تخت اسفناج مخلوط کنید. سپس روغن آووکادو را از بالا بپاشید. این سالاد عالی تابستان است زیرا سبک و گوارا است.

من همچنین دوست دارم سالادهایم را با یک فنجان سوپ دلپذیر جفت کنم بنابراین من سیر می شوم ، و این یک روش عالی برای مخلوط کردن همزمان یک دوز سبزیجات است.

17. سوپ ها

برای چاشنی یک عطر و طعم سوپ خود ، کمی روغن آووکادو را از بالای آن بپاشید. عطر و طعم کره شروع به تراوشیدن در بقیه سوپ می کند و غنی ایجاد می کند که من را از اضافه کردن کراکرهای از قبل بسته بندی شده باز می دارد.

برای پوست شما

18. آسیب دیدگی خورشید را کاهش دهید

آووکادو برای پوست صورت هر روغن طبیعی می تواند به عنوان فرم ضعیف ضد آفتاب دو برابر شود. اگر ترجیح می دهید از جایگزینی کاملاً طبیعی برای مواردی که می توانید در داروخانه پیدا کنید استفاده کنید ، روغن آووکادو انتخاب خوبی است.

19. تهویه مطبوع

ترک در نرم کننده مو این یکی از دوستان نزدیک من است که رازهای مویی است که به خوبی نگهداری می شود. من اخیراً با او صحبت می کردم و او نکات خود را به اشتراک گذاشت تا بتوانم آنها را به شما منتقل کنم.

او از مقدار آووکادو به اندازه یک سکه روی موهای تازه دوش گرفته به عنوان نرم کننده مرطوب استفاده می کند و می گوید هرگز مجبور نیست با پوست خشک و خارش دار سر مقابله کند. به علاوه ، او گفت که این فقط به اندازه کافی براق به موهایش می دهد و احساس می کند فوق العاده نرم است.

هیچ تحقیقی در این مورد وجود ندارد ، اما اگر می خواهید به آن ضربه بزنید ، چرا که نه؟

20. درمان پوست سر خشک5 Best Avocado Oils - Oct. 2020 - BestReviews

درمان خشک پوست سر بلافاصله پس از شستشو با روغن ، روغن آووکادو را به پوست سر خود بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند تا قبل از شستشو ، آن را بشویید.

اکثر لوسیون ها نوعی روغن را شامل می شوند ، بنابراین این می تواند به روشی مشابه عمل کند.

امیدوارم از پخت و پخت و پز گرفته تا لوسیون و تهویه مطبوع ترکیبی شما را باز کرده و ببینم که روغن آووکادو کاملاً همه کاره است. این یکی از سالم ترین روغن هایی است که من همیشه در دستم است. و من دوست دارم دوستان و خانواده ام را با عطر و طعم خوشمزه ، غیر منتظره و هزاران استفاده طبیعی از طبیعت شگفت زده کنم.

نظر شما در استفاده از روغن آووکادو چیست؟ مورد دیگری دارید که بخواهید به اشتراک بگذارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

    

 

  • oil Castor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی